ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

با سلام. ارائه خدمات مهاجرتی ؛ اخذ وقت سفارت، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، اخذ بیمه مسافرتی، تنظیم نامه حمایت مالی، تنظیم و نگارش دعوت نامه، تنظیم اعتراض نامه به ریجکتی ویزا، نگارش کیس، مشاوره مهاجرتی و ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اقامت از طریق ازدواج در آلمان


بنا به قوانین کشور آلمان هر شخصی که همسر یک شخص آلمانی شود میتواند ویزای کشور آلمان و سپس تابعیت آلمان را کسب کند و میتواند مقیم آلمان شود . در واقع ازدواج هم یکی دیگر از روش هایی میبباشد که شخص میتواند تابعیت آلمانی کسب کند . گرفتن اقامت از طریق ازدواج با یکی از اتباع آلمانی قبلاً بسیار آسان تر بود ولی هم اکنون این مسئله کمی مشکلتر شده است ؛ بدین معنی که دو نفری که با هم ازدواج میکنند باید حقیقی بودن قصد ازدواج و زندگی مشترک خود را ثابت کنند .
یکی دیگر از محدودیتهایی که در این زمینه وجود دارد این است که شخصی که با یک تبعه آلمانی ازدواج میکند باید تا حدّی تسلّط خود را به زبان آلمانی نشان دهد که این مسئله میتواند برای افردا مشکل ایجاد نماید.
از شرایط دیگر اخذ اقامت از طریق ازدواج در آلمان این است که کسی که اقامت دائم در آلمان را دارد باید از نظر مالی تأمین باشد و بتواند از نظر مالی همسر خود را تأمین نماید .
کسانی که از طریق ازدواج با شخص آلمانی می خواهند تابعیت آلمان را کسب کنند باید برای اخذ تابعیت  پرونده  خود را تکمیل و  درخواست خود را ارائه دهند. این پروسه در حدود سه سال طول میکشد تا شخص بتواند اقامت آلمان را کسب کند . و بعد از آن برای دریافت پاسپورت آلمانی میتواند اقدام نماید. لازم به ذکر است که ازدواج در ایران نیز در آلمان معتبر است لذا نیازی به ثبت ازدواج در اداره ثبت احوال کشور آلمان نیست.

https://telegram.me/Mohajeran1204




  • ۹۸/۰۳/۲۱
  • Mahmoud kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی