ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

با سلام. ارائه خدمات مهاجرتی ؛ اخذ وقت سفارت، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، اخذ بیمه مسافرتی، تنظیم نامه حمایت مالی، تنظیم و نگارش دعوت نامه، تنظیم اعتراض نامه به ریجکتی ویزا، نگارش کیس، مشاوره مهاجرتی و ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

            معاهده شینگن یک قرارداد است که در سال ۱۹۸۵ بین چند کشور امضا شد؛ با این معاهده، ورود ساکنین کشورهای اروپایی، بدون ویزا به این کشورها آزاد شد تا مشکلات رفت و آمد بین مرزی برای آنها کم شود. بنابراین ویزای شینگن برای کسانی است که ساکن یا اتباع کشورهای محدوده شینگن نیستند و می‌خواهند به این محدوده وارد شوند. ۲۶ کشور عضو معاهده شینگن هستند  : آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس  . ساکنین و اتباع کشورهای قاره آمریکا، (غیر از چند کشور معدود مثل کلمبیا، پرو، بولیوی و…) و ساکنین و اتباع قاره استرالیا و کشورهای ژاپن، کره جنوبی و مالزی نیازی به اخذ ویزای شینگن ندارند و می‌توانند به مدت حداکثر ۹۰ روز به این کشورها وارد و یا خارج شوند. با راه‌اندازی سیستم وی آی اس در یازدهم مهر ماه ۱۳۹۱ قوانین گرفتن ویزا و ورود به شینگن یکپارچه‌تر شد. VIS سامانه اطلاعات ویزای کشورهای عضو شینگن است؛ اطلاعات جامع ویزاها در این سیستم ثبت می‌شود و در مرزهای ورودی شینگن در اختیار مقامات مرزی قرار می‌گیرد.

انواع ویزای شینگن

چهار نوع ویزای شینگن صادر می‌شود که اکثر ویزای مورد درخواست ایرانی‌ها، ویزای شینگن توریستی و نوع C  آن است. ویزای شینگن نوع A  ویزای ترانزیت است؛ یعنی مسافر نمی‌تواند از فرودگاه خارج شود، فقط می‌تواند در یکی از فرودگاه‌های شینگن پرواز خود را عوض کند و به کشوری در خارج از شینگن برود. درصورتی که برای سفر به یک کشور، احتیاج به عبور از یک کشور عضو شینگن را داشته باشید، باید برای گرفتن ویزای شینگن نوع A   اقدام کنید. ویزای شینگن نوع B  ویزای عبور است؛ یعنی مسافر می‌تواند از فرودگاه خارج شود و از شینگن به عنوان منطقه عبوری استفاده کند تا از طریق زمینی خود را به کشوری در خارج از محدوده شینگن برساند. ویزای شینگن نوع D هم ویزای بلندمدت است که معمولا تاجران و بازرگانان از آن استفاده می‌کنند تا بتوانند در طول سال چندین بار به شینگن وارد و از آن خارج شوند.

مدت اعتبار ویزای شینگن

 

مدت اعتبار ویزا حداکثر ۹۰ روز در یک مدت شش ماهه است. یک ویزای شینگن دو تاریخ مشخص دارد؛ یکی تاریخ اعتبار ویزا و یکی تعداد روزهای مجاز ویزا که حداکثر ۹۰ روز است. مسافر بیشتر از ۹۰ روز نمی‌تواند در محدوده شینگن بماند. برای ورود شما به محدوده لازم است هر دو تاریخ معتبر باشند. یک کد هم برای مشخص کردن تعداد دفعه‌های مجاز ورود شما به محدوده شینگن است که می‌تواند از یک تا نامحدود باشد.

توجه: مدت تاریخ اعتبار ویزای شینگن برای کسانی که اولین بار ویزای شینگن درخواست می‌کنند، معمولا ۱۵ روز است و با درخواستشان برای اقامت بیش از ۱۵ روز موافقت نخواهد شد. مگر اینکه دلیل موجهی برای اقامت طولانی‌تر ارائه دهند.

          مصاحبه  برای دریافت  ویزای شینگن

مصاحبه ویزای شینگن، در روز تعیین شده  و در همان زمان ارائه مدارک انجام می‌شود. این مصاحبه به زبان فارسی است و معمولا سوال‌هایی کلی در مورد خود شخص و دلایل سفر خواهد بود. سعی کنید به سوالات پاسخ‌های مختصر و کامل بدهید و به هیچ وجه حرفی به غیر از واقعیت مطرح نکنید. عکس و اثر ده انگشت مسافر هم در زمان مصاحبه برای ثبت در سیستم VIS گرفته می‌شود.

          اطلاعات بیشتر درباره ویزای شینگن

  • کد تعداد دفعه‌های مجاز ورود تعیین می‌کند با این ویزا چند بار می‌توانید به محدوده شینگن وارد شوید. کد ۱ (سینگل) یعنی اینکه پس از یک بار ورود و خروجتان از شینگن، ویزای شما بدون توجه به تاریخ اعتبار و روزهای مجاز آن باطل خواهد شد. به همین ترتیب کد نامحدود (مالتی پل) به معنی ورود نامحدود به محدوده شینگن است و شما می‌توانید در مدت اعتبار ویزا و تعداد روزهای مجاز مشخص در ویزایتان به شنگن وارد و از آن خارج شوید.

  • اولین ورودتان به مرزهای شینگن باید از همان کشوری باشد که در فرم تقاضای خود اعلام کرده و بر اساس آن ویزا گرفته‌اید. تغییر مسیر ورودی می‌تواند در مرزهای شینگن مشکل ایجاد کند و در بدترین حالت ممکن است ویزا را باطل کنند و دارنده ویزا را به کشور مبدا بفرستند. مثلا اگر شما ویزای شینگن خود را از یونان گرفته باشید ولی از فرانسه وارد شنگن شوید، مقامات مرزی در فرانسه می‌توانند به دلایلی کاملا قانونی به شما اجازه ورود نداده و شما را به کشوری در خارج از شینگن اخراج کنند.

  • بعد از دریافت ویزای شینگن و ورود به محدوده شینگن عملا می‌توانید به همه کشورهای آن مسافرت کنید؛ چرا که کنترل مرزی بین کشورهای شینگن وجود ندارد.

  • داشتن ویزای شینگن لزوما به معنی تضمین ورود شما به محدوده نیست. مقررات گفته‌شده، چهارچوب کلی است و مقامات مرزی هر کشوری مجازند تا با توجه به وضعیت ویژه هر مسافر به او اجازه ورود بدهند و یا از ورودش به محدوده شینگن جلوگیری کنند.

  • افرادی که ویزای شینگن در گذرنامه‌ی خود دارند، شانس بیشتری برای اخذ ویزای دوباره خواهند داشت.

 مدارک لازم

1- فرم تکمیل شده درخواست ویزا 2- شناسنامه 3- گذرنامه 4- سه قطعه عکس رنگی 5- اسناد رسمی شغلی و منابع مالی 6- بلیط پرواز رفت و برگشت به کشور مقصد 7- بیمه مسافرتی 8- واچر رزرو هتل 9- دعوت نامه

زمانی که وقت مصاحبه شما تعیین شد، ما توصیه های لازم را برای جلسه مصاحبه و انگشت نگاری در اختیار شما قرار می دهیم. برخورد مسافرین در زمان مصاحبه به روند اخذ ویزا بسیار کمک خواهد کرد. خدمات ما در زمینه اخذ ویزا و بلا اخص ویزای شینگن به صورت کاملا قانونی و با مراجعه مشتری برای مصاحبه می باشد و در این راستا انجام خدمات در کوتاهترین زمان و قیمت مناسب مورد نظر میباشد. این گروه با سالها تجربه و اخذ پرونده های موفق کاری  و داشتن کادری مجرب و متخصص سعی دارد همیشه در جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز قدم بردارد و شعار همیشگی و محوریت این گروه بر مشتری مداری استوار می باشد.  گروه ما مفتخر است با داشتن کادری مجرب و متعهد و دارای تجربه کاری موفق در خصوص اخذ ویزا از ابتدا تا انتها در کنار مشتری حضور داشته و با همکاری و همراهی شما عزیزان به اهداف پیش رو دست پیدا کند و به هدف اصلی که کسب رضایتمندی مشتری می باشد کماکان برسد امیدوارم شما عزیزان با حمایت همیشگی خود ما را در این راه همراهی کنید.   

خدمات اخذ ویزا شامل مواردی چون :

  • ارائه مشاوره رایگان

  • رزرو و گرفتن وقت مصاحبه جهت اخذ ویزای شینگن

  • چک مدارک موجود و چیدمان مدارک جهت ارائه

  • پر کردن فرم درخواست ویزا

  • صدور بیمه نامه مسافرتی معتبر ، رزرو بلیط هواپیما و هتلهای معتبر سرتاسر جهان

https://telegram.me/Mohajeran1204


  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • Mahmoud kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی