ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

با سلام. ارائه خدمات مهاجرتی ؛ اخذ وقت سفارت، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، اخذ بیمه مسافرتی، تنظیم نامه حمایت مالی، تنظیم و نگارش دعوت نامه، تنظیم اعتراض نامه به ریجکتی ویزا، نگارش کیس، مشاوره مهاجرتی و ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مهاجرت و پناهندگی

آیا تا بحال فکر کرده اید که مهاجرت چیست و چه مزیت هایی دارد؟ مهاجرت چه تفاوت هایی با پناهندگی دارد؟ 

مهاجر کسی است که در جستجوی یک زندگی بهتر است و از طریق کار، تحصیل، ازدواج یا پیوستن به خانواده و همسر و ... کشور خود را ترک و در کشور دیگری زندگی می کند. مهاجر در کشور جدید و میزبان از آغاز دارای اقامتی معتبر است که در گذرنامه ملی اش به ثبت می رسد.

پناهجو شخصی است که به دلیل باورهای سیاسی یا مذهبی یا به دلیل تعلق به یک گروه خاص اجتماعی و یا تعلق ملی و نژادی یا نهادهای وابسته یا غیر وابسته به حکومت در کشور خود تحت تعقیب قرار داشته یا جانش در خطر بوده و امکان حفاظت از خود در داخل کشور را نداشته ، در نتیجه ناگزیر کشور خود را ترک و در کشور دیگری که کنوانسیون ژنو سال 1951 در دفاع از حقوق پناهجویان را امضاء نموده درخواست پناهندگی دهد . هنگامی که با درخواست پناهندگی موافقت شود دیگر پناهجو پناهنده محسوب می گردد.

در حالی که دغدغه ی مهم مهاجر در سال های اول ورود به کشور جدید، یادگیری زبان و پیدا کردن کار و جا افتادن در کشور جدید است، پناه جو اما، خود را بلاتکلیف دیده و چشم اندازی نامشخص در جلوی خود می بیند.

در حالی که پس از چند سال، مهاجر به افق دوردستی خیره شده است و به رفاه بیشتر فکر می کند، بسیاری از پناه جویان شاهد به هدر رفتن بسیاری فرصت ها  و موقعیت ها برای رشد خود بوده و اگر بعد از چند سال مسئله اقامتشان هم حل شده باشد، تازه خود را در نقطه صفر و آغاز راه می بینند.

با همه آنچه گفته شد مهاجرت یا پناهندگی برای همه بیش از هر چیز یک شانس و یک فرصت است. فرصتی برای شناخت و کشف توانایی‌های خود و جامعه تازه و از این راه کشف جهان. جهانی که به تدریج به وطن تبدیل شده و "جهان وطنی" را ملموس تر می کند. مهاجرت یا پناهندگی فرصتی است برای آشنائی با تجارب مردم و کشورهای دیگر در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی و... و شناخت بهتر ضعف ها و قوت های کشوری که مهاجر یا پناه جو از آنجا میاید. سرانجام آنکه مهاجرت یا پناهندگی شانسی است برای یک شروع جدید، هرچند دیر شده باشد. فرصتی برای شروع فصلی تازه با کیفیتی متفاوت برای یک زندگی بهتر و انسانی تر.

از این مساعل که بگذریم مهاجرت امری کاملاً قانونی است و هیچ گونه خطر جانی و مالی ندارد اما اینکه پناهندگی معمولاٌ غیر قانونی است و هنگام عبور از هر کشوری مامورین واجد صلاحیت آن کشورها شما را به اتهام ورود غیر قانونی به کشورشان بازداشت خواهند نمود. حال سوال اینست که با وجود اینهمه خطرات جانی و مالی چرا مردم سراغ پناهندگی  می روند و از گزینه مهاجرت استفاده نمی نمایند؟   خب مشخص است زیرا افرادی که هیچ گونه دانشی از مهاجرت  ندارند ، شدیداً اهل سوء استفاده می باشند  و معمولاً تحت تعقیب می باشند؛ این اشخاص را با چرب زبانی فریب داده اند. آنها با به خطر انداختن جان این افراد فقط به فکر جیب خویش هستند.آنها فقط از مزیت حرف می زنند و از معایب و خطرات سخنی نمی گویند. به عنوان مثال آنها هیچ وقت نمی گویند که ترک خاک قاچاقی جرم محسوب گردیده و قاضی می تواند در صورت صلاحدید این افراد را به یک سال حبس تعزیری درجه 6  محکوم نماید و همچنین سایر کشورهای مسیر عبور این افراد  می توانند آنها را بازداشت نمایند.  مسلماً این کشورها حق دارند آیا شما دوست دارید که شخصی بدون اجازه وارد حریم خصوصی تان شود. مسلماً نه هیچ کسی این کار را دوست ندارد. هنگامی که درهای مهاجرت برای شما باز است چرا جان خود را به خطر می اندازید و می خواهید پناهنده شوید آن هم هنگامی که اصلاً واجد شرایط پناهندگی نیستید و دیپورت خواهید شد و بابت ترک خاک قاچاقی مجازات خواهید شد.  

لازم به ذکر است که معمولاً 95% از این پناهجویان  که به این قاچاقبرها اعتماد نموده اند پس از زیان مالی فراوان و تحمل سختی های فراوان دیپورت می شوند. و به اتهام ترک خاک قاچاقی محاکمه می گردند.  درست است نتیجه استفاده از اشخاص اراذل و اوباش و فاقد سواد مهاجرتی برای رسیدن به هدف چیزی جز این نمی تواند باشد. چیزی که در این خصوص برای ما اهمیت داره اینه که پناهجویان  به این اوباش ها اعتماد می کنند و مبالغ خیلی زیادی را در اختیار آنها قرار می دهند و درست هنگامی که دیپورت می شوند و به اتهام حبس تعزیزی به زندان محکوم می شوند برای دفاع از خویش و اعتراض به رأی نزد ما می آیند. هر چیزی زمانی دارد. در حقیقت اگر پیش از این کار امورات خویش را به ما می سپردید نه تنها از راه های کاملاً قانونی اقامت را اخذ می نمودید بلکه مبالغ زیادی را ضرر نکرده و با این اتهام محاکمه نمی گردیدید.

در پایان باید ذکر نمایم که ما می توانیم  با تکیه بر علم و دانش ویزای شینگن تضمینی را برای شما اخذ نمائیم و با استفاده از مواد قانونی امورات مهاجرتی شما را در اخذ اقامت قانونی کشورها  انجام دهیم . فقط کافی است که به ما اعتماد داشته باشید و امورات مهاجرتی خویش را به ما بسپارید تا ما هم اموراتتان را در امر مهاجرت انجام دهیم.   

  https://telegram.me/Mohajeran1204

  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • Mahmoud kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی