ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

ارائه خدمات مهاجرتی

با سلام. ارائه خدمات مهاجرتی ؛ اخذ وقت سفارت، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، اخذ بیمه مسافرتی، تنظیم نامه حمایت مالی، تنظیم و نگارش دعوت نامه، تنظیم اعتراض نامه به ریجکتی ویزا، نگارش کیس، مشاوره مهاجرتی و ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اقامت اتریش از راه تمکن مالی


داشتن تمکن مالی، به این معناست که شخص متقاضی، باید اثبات نماید که در صورت اقامت طولانی مدت در اتریش، امکان کسب درآمد در کشور مبدأ و پرداخت هزینه های اقامت در اتریش یا سایر کشورهای اروپایی را دارد. یعنی سرپرست خانواده اثبات کند که ماهیانه 1800 یورو برای خود، 900 یورو برای همسر، 300 یورو برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال درآمد دارد ، واجد شرایط دریافت ویزای اتریش از روش تمکن مالی خواهد بود.   وجود درآمد بدون اشتغال مستقیم فرد در کشور مبدأ، از یکی از راههای زیر، قابل اثبات است:

1- دارا بودن سپرده بانکی، از طریق سپرده های بانکی بلند مدت در ایران و اثبات واریز ماهانه سود، امکان اثبات و احراز شرایط تمکن مالی، وجود دارد.
2- دارا بودن سهام شرکت ها و کارخانه ها، واریز سود مشارکت و خرید سهام شرکت ها و کارخانه ها، نیز، یکی دیگر از راههای  اثبات تمکن مالی می باشد.
3- مالکیت املاک و مستغلات، در این حالت، لازم است، املاک مازاد بر نیاز، اجاره داده شود و اجاره نامه ملک، به عنوان یکی از راههای کسب درآمد و اثبات تمکن مالی، می باشد.
4- حقوق بازنشستگی و مستمری، هرچند حقوق بازنشستگی، یکی از موارد کسب درآمد می باشد، اما نظر به کم بودن حقوق بازنشستگی، معمولا به عنوان روش مناسبی جهت اثبات تمکن مالی،  به حساب نمی آید.

 

مدارک لازم:

 

1-صورت حساب شش ماهه حساب بانکی، به ازاء هر متقاضی حداقل بیست و پنج هزار یورو.
2- گواهی عدم سوءپیشینه برای متقاضی و افراد خانواده بالای 12 سال.
3- گواهی سلامت بیماریهای قلبی، عروقی، تنفسی و واگیردار.
4-اسناد مالکیت و دارائیهای غیر منقول.
مراحل انجام کار، جهت اخذ اقامت اتریش از طریق اثبات تمکن مالی
*  تهیه مدارک لازم و ترجمه مدارک.
* تحویل مدارک ترجمه شده به سفارت اتریش در تهران.جهت تأیید مدارک و ترجمه ها.
* اخذ وقت از سفارت اتریش به صورت اینترنتی.
* حضور متقاضی و سایر افراد خانواده در سفارت اتریش در تهران جهت ارائه مدارک و مصاحبه.
اخذ ویزای سه ماهه مهاجرتی و عزیمت به اتریش.
 *  
اجاره ملک یا خرید ملک در اتریش و ثبت نشانی در اداره ی پلیس و افتتاح حساب بانکی در اتریش.
 *  
دریافت کارت اقامت یک ساله اتریش.
پس از دریافت کارت اقامت یک ساله اتریش، در صورتی که در انقضاء تاریخ کارت اقامت اتحادیه اروپا، شرایط تمکن مالی اثبات شده، پا برجا باشد و شرایط اقامت در اتریش انجام شده باشد، در صورت عدم تخلف از قوانین و عدم ارتکاب جرم، امکان تمدید اقامت برای دو سال وجود دارد و در پایان دو سال هم امکان پذیر است.

https://telegram.me/Mohajeran1204


  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • Mahmoud kh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی